KUP teraz zapłać do 30 dni
Wygląd strony w naszym sklepie po wybraniu opcji "szybki przelew" :
imoje płacę później to płatności odroczone, które łączą korzyści dla kupującego i sprzedającego.
Kupujący może dokonać zapłaty za towar nawet do 30 dni bez ponoszenia dodatkowych kosztów, a właściciel sklepu otrzymuje od razu całkowitą zapłatę za towar.
Dostawcami płatności odroczonych dla imoje są Twisto (twisto.pll) PayPo (paypo.pl) PragmaGO (pragmago.pl)
PayPo to wiodący dostawca płatności odroczonych, dzięki którym można zamówić zakupy, odebrać je, sprawdzić czy Ci pasują i zapłacić za nie nawet do 30 dni, bez dodatkowych kosztów. Bezpiecznie, szybko i bez rejestracji. min. kwota zamówienia: 10 zł |
||
Twisto to wygodna metoda płatności za zakupy, od lat obecna na polskim rynku e-commerce. Pozwala na dokonanie płatności za zakupy do 30 dni po złożeniu zamówienia. Nie wymaga rejestracji i jest całkowicie bezpieczna. min. kwota zamówienia: 1 zł |
||
dla firm z PragmaGO |
Buy Now Pay Later od PragmaGO to odroczona metoda płatności dla klientów, którzy działają w sektorze B2B. Dzięki tej formie płatności, przedsiębiorcy mogą kupić produkty i usługi, a płatność za zakupy odroczyć nawet do 60 dni. Sprzedający nie ponosi żadnego ryzyka, a zapłatę za transakcję otrzymuje przelewem na swój rachunek bankowy od PragmyGo.
|
Zapoznaj sie z dokumentacją imoje:
REGULAMIN (§5 dot. imoje płacę później) >>
Informacja o przetwarzaniu przez ING Bank Śląski S.A. danych osobowych klientów dokonujących płatności za pośrednictwem imoje >>
Jak działa PayPo?
- Dodaj produkt do koszyka
- Podaj swoje dane adresowe
- Wybierz płatność:
Przelew online, płatność kartą, płatność BLIK, imoje płacę później.
PayPo poprosi Cię o swoje dane. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję wyłacznie kodem SMS. - PayPo opłaca Twoje zakupy internetowe w sklepie, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie.
- Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż do 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za produkty, które zatrzymasz.
Potrzebujesz więcej informacji?
Obsługa klienta PayPo jest dostępna codziennie od 8:00 do 18:00 pod numerem (22) 333 74 60 lub pod adresem e-mail [email protected] ,
- Dodaj produkt do koszyka i przejdź do kasy
- Podaj swoje dane adresowe
- Wybierz płatność:
imoje płacę później Twisto.
Twisto poprosi Cię tylko o nr PESEL ( nie martw się, jest całkowicie bezpieczny). Jeżeli kupujesz pierwszy raz, poprosimy Cię o weryfikację kodem sms. - Ureguluj należność w ciągu 30 dni: Twisto zapłąci za Twoje zakupy a w mailu otrzymasz informację jak uregulować należność wobec Twisto. Przypomną Ci też o zbliżającym się termionie zapłaty.
To nowoczesna metoda płatności, która pozwoli Ci zapłacić online za wybrany produkt, po jego otrzymaniu i sprawdzeniu - zupełnie za darmo. Płacisz tylko za produkty, które postanowisz zatrzymać.
Wybierz Twisto na etapie płatności za zakupy. To wszystko. Nie ma potrzeby wcześniejszej rejestracji. Jeżeli chcesz odroczyć płatność nawet do 45 dni za darmo, zarejestruj się w Twisto.pl i płać za swoje zakupy w kazdym sklepie internetowym.
Informację o płatności otrzymasz e-mailem od Twisto. Masz do 30 dni na opłacenie zamówienia do Twisto. Możesz to zrobić kartą, przelewem lub BLIKIEM.
Twisto jest całkowicie bezpłatne, płacisz tylko za to, co zamówisz. Pamiętaj, aby zapłacić w umówionym terminie.
Nie martw się, Twisto przypomni Ci e-mailem oraz SMS-em o zbliżającym się terminie płatności. Twisto doliczy Ci dodatkową opłątę w formie ustawowych odsetek jeżeli nie zapłącisz na czas.
Możesz go łatwo wymienić lub zwrócić zgodnie z regulaminem sklepu. Po odesłaniu produktu zachowaj dowód zwrotu. Jeśli zapłaciłeś już wcześniej do Twisto - pieniądze wrócą do Ciebie.
W momencie zwrotu skankatuj się z Twisto: [email protected] podając datę odesłania produktów oraz informację o numerze zamówienia. Zostanie Ci przedłużony termin płatności przez Twiso, tak aby sklep miał wystarczajaco dużo czasu na wprowadzenie zwrotu do systemu lub anulowanie zamówienia.
Jeśli zbliża się termin płatności rachunku, a wymiana lub zwrot pieniędzy nie nastąpiły, po prostu skontaktuj się z Twisto i poproś o wydłużenie terminu na spłatę.Zalecamy zachowanie listu przewozowego, możesz zostać poproszony o przedstawienie dowodu zwrotu.
Aby odroczyć płatność na dłużej niż 30 dni zarejestruj się w Twisto. Z kontem Twisto możesz kupować przez cały miesiąc, a rachunek opłacasz do 15 dnia następnego miesiąca. W związku z tym termin zapłaty może sięgnąć nawet do 45 dni.
Możesz swobodnie wybrać inną metodę płatności. Jeśli chcesz dowiedzieć się jakie są powody odrzucenia zamówienia, skontaktuj się z działem obsługi klienta Twisto.
Postępuj zgodnie z instrukcją przesłaną przez Twisto mailowo, aby uniknąć naliczenia odsetek ustawowych za zwłokę. Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy z płatnością, uprzedź o tym dział obsługi klienta Twisto.
Obsługa klienta Twisto jest dostępna codziennie od 9:00 do 20:00 pod numerem (22) 263 02 10 lub pod adresem e-mail [email protected], twisto.pl.
- Dodaj produkt do koszyka i przejdź do kasy
- Wybierz odroczone płątności dla firm "Buy Now Pay Later"
- Po wybraniu tej metody zostaniesz przeniesiony do formularza PramaGO
- Uzupełnij dane: adres e-mail, nr telefonu, imię i nazwisko, nr NIP, liczbe dni odroczenia
- Tutaj pojawi się koszt uslugi
- Zaakceptuj regulamin usługi, zgody na weryfikację w BIK i BIG
- Masz możliwość wybrania płatnosci split payment, w tym celu zaznacz " Płacę Split Payment" i wpisz kwotę netto
- W przypadku jednosoobowej działalności gospodarczej będziesz musiał podac także dane właściciela firmy
- Jeżeli wypełniałeś wniosek w ciagu ostatnich 6 miesięcy, nie będziesz musiał podawać danych włściciela firmy
- W tym momencie nastąpi weryfikacja rachunku bankowego i możliwość wyboru sposobu weryfikacji tożsamości: Szybka weryfiakcja za pomocą systemu Kontmatik* lub Standardowa weryfiakcja za pomoca Blue Media**
- Po pozytywnej weryfikacji firmowego rachunku bankowego na adres e-mail podany w formularzu, kotrzymasz informację na temat wysokości przyznanego limitu oraz instrukcję pierwszego logowania do Strefy Klienta PramaGO. Pierwsze lgowanie polega na wpisaniu adresu e-mail oraz hasła, jtóre zostanie wysłane na numer telefonu podany w formularzu. Przy pierwszym logowaniu klient zostanie poproszony o ustawienie nowego hasła. Autoryzacja dyspozycji zmiany hasła dokonywana jest na podstawie SMS.
- Następnie po akceptacji wniosku przez PramaGo, otrzymasz e-mail z informacją, ze oferta w Strefie Klienta PramaGO oczekuje na akceptację. Po zalowgowaniu zapoznaj się z umową i zaakceptuj ją lub odrzuć. Jeżeli nie zrobisz tego w ciągu 72h zostanie ona automatycznie odrzucona. Po zaakceptowaniu otrzymasz e-mail i sms potwierdzajacy wykonanie opłaty za zakup do merchanta.
* Szybka weryfikacja: za pomoca systemu Kontomatik. To metoda, która gwarantuje szybszą analizę wniosku, dostarczenie dokładniejszych danych i dzięki temu możliwośc zaproponowania klientowi wyższego limitu i atrakcyjniejszej oferty. dane klienta są cąłkowicie bezpieczne. Zostaną wykorzystane jedynie do weryfikacji danych wniosku.
** Standardowa weryfikacja: przez aplikację BlueMedia (weryfikacja za pomoca przelewu weryfikacyjnego). Standardowa metoda, która polega na wykonaniu przelew z firmowego rachunku bankowego klienta na kwotę 1PLN. Kwota zostanie zwrócona po weryfikacji. Zwrot trwa zazwyczaj do 5 minut.
Limit finansowania to pula środków, którą klient może wykorzystać na kolejne zakupy firmowe, również u innych Sprzedawców, którzy udostępniaja tę metodę płatności. Po złożeniu pierwszego wniosku PramaGo klientowi zostaje przyznana kwota limitu. Utrzymanie limitu jest dla kleinta całkowicie darmowe. Klient płaci jedynie za wykorzystaną wartość finansowania.
Klient ma możliwość wyboru sposobu podzielonej płatnosci. Jeżeli chce, aby wartość podatku została wpłącona bezpośrednio na rachunek VAT dostawcy, wybiera w 2 kroku formularza "split paymant" i podaje w polu obok kwotę netto.
Cena usługi jest zależna od liczby dbni odroczenia płatności: 14 dni: 0,5%, 21 dni-2%, 30 dni-2,5%, 30 dni-2,5%, 45 dni-3,5%, 60 dni-5% .
- 14 dni: 0,5%
- 21 dni:2%
- 30 dn: 2,5%
- 45 dni: 3,5%
- 60 dni:5%
Odroczenie płatnosci dotyczy pełnej wartości zamówienia brutto. Minimalna kwota prowizji, jaką zapłąci klient wynosi 10zł.
Gdzie klient może sprawdzić kwotę limitu finansowania? Czy istnieje możliwość jego zwiększenia?
Klient może sprawdzić wartość limitu finansowania w Strefie klienta PragmaGO. Jeżeli nadany limit jest dla klienta niewystarczający, może on w prosty sposób zawnioskować o jego podwyższenie. Wystarczy kliknąć w przycisk "zwiększ limit". Do wydania decyzji o zwiększeniu limitu PragmaGO może poprosić klienta o przesłanie dodatkowych dokumentów.
Czy klient musi podpisywać papierową umowę, żeby skorzystać z usługi odroczonej płatności?
W usłudze płatnosci odroczonych nie jest wymagane podpisanie umowy papierowej. Przy każdej transakcji generowana jest osobna oferta, którą klient zatwierdza kodem sms wpisywanym w Strefie Klienta PramaGo.
Skąd merchant wie, jaki jest status finansowania klienta?
Merchanci moga sprawdzić statusy finansowania klientów, którzy skorzystali z finansowania, dzięki integracji przez API. Statusy sa zwracane przez imoje bezpośrednio do systemu sklepowego.
Jak rozliczana jest prowizja za finansowanie?
Z uwagi na to, że podmiotem udzielającym finansowania jest firma PramaGo S.A. faktura za prowizję usługi odroczonej płatności wystawiana jest na klienta PramaGo (kupującego). Klient pobiera fakturę w strefie klienta PramaGo, do której uzyskuje dostęp po pierwszym skorzystaniu z usługi.
Co jeżeli klient zgłosi do PramaGo fakture przeterminowaną o więcej niż 14 dni?
Jeżeli klient zgłosi do odroczenia płatności fakturę, której termin płatności został już przekroczony o więcej niż 14 dni, jego wniosek zostanie automatycznie odrzucony. Klient otrzyma telefon z działu obsługi klienta z informacją, co spowodowało odmowę przyznania finansowania przez PragmaGO.
Klient otrzymał odmowę przyznania finansowania, ale nie wie co ją spowodowało?
Jeżeli klient otrzymał negatywną decyzję od PragmaGO, może sprawdzić co było jej przyczyną, dzwoniąc na infolinię PragmaGO: 801 020 130 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Klient zostanie poproszony o numer NIP w celu weryfikacji wniosku w systemie PragmaGO.
Co się stanie, jeżeli klient nie zdąży opłacić zobowiązania w terminie?
W przypadku braku spłaty zobowiązania w terminie odroczenia płatności, płatność zostaje automatycznie rozłożona na 6 równych rat, w ramach prolongaty. Raty są płatne do 10 dnia każdego miesiąca.
Czy klient może rozwiązać umowę z PragmaGO, jeżeli zakupy nie zostały sfinansowane?
Jeżeli żadna transakcja nie została sfinansowana, oznacza to, że klient nie zaakceptował oferty w Strefie klienta PragmaGO. Limit finansowania zostaje klientowi nadany jeszcze przed przedstawieniem oferty finansowania danej transakcji, na podstawie oceny finansowej i jest dla klienta całkowicie darmowy i niezobowiązujący. Jeżeli klient nie zaakceptował warunków oferty dotyczącej konkretnej transakcji, nie skorzystał z przyznanego limitu w Strefie klienta, nie zostanie obciążony żadnymi kosztami.
Kiedy merchant otrzyma środki za zamówienie?
Merchant otrzymuje przelew za zakupy klienta następnego dnia roboczego, po zaakceptowaniu przez klienta oferty w Strefie klienta PragmaGO.